Πολλές φορές ως άνθρωποι τείνουμε να κάνουμε κάτι ξανά και ξανά επειδή μας αρέσει μέχρι που αυτό καταλήγει να γίνεται «συνήθεια». Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη αγάπη για τις συνήθειες και χρειάζεται να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για να «αποχωριστούν» μια τέτοια, παρόλο που μπορεί να γνωρίζουν ότι η ύπαρξη της δεν τους ωφελεί, πόσο μάλλον αν τους κάνει και κακό. Οι περισσότερες συνήθειες μας είναι επίκτητες και τις χρησιμοποιούμε διότι μας εξυπηρετούν σε μια κατάσταση.
Τί γίνεται όμως στην περίπτωση που οι καταστάσεις γύρω μας αλλάζουν, αλλά οι συνήθειες μας μένουν ίδιες;
Στην περίπτωση αυτή χαρακτηριζόμαστε σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό «ξεπερασμένοι». Όπως ακριβώς θα έμοιαζε ένας πωλητής που θα κυκλοφορούσε το 2022 με έναν δερμάτινο χαρτοφύλακα παλιάς κοπής γεμάτο έγγραφα, έτσι ακριβώς φαίνεστε κι εσείς στους πελάτες σας όταν χρησιμοποιείτε παλαιές τεχνικές ή προϊόντα.
Τα τελευταία δέκα έτη βιώνουμε μια μεγάλη τεχνολογική ανάπτυξη και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε εισάγει πλέον πολλές μικρές τεχνολογικές διευκολύνσεις στη ζωή μας ώστε να κάνουμε περισσότερα πράγματα πιο γρήγορα. Με τον ίδιο τρόπο που πλέον ανταλλάσσουμε μηνύματα μέσω του υπολογιστή μας ή του κινητού μας ή ακόμα και του ρολογιού μας αντί για το ταχυδρομείο που χρησιμοποιούσαμε μέχρι και πριν από είκοσι χρόνια, αντίστοιχα θα έπρεπε να μπορείτε να εξυπηρετήσετε τους πελάτες σας με νέους και γρήγορους τρόπους που θα είναι εξίσου ή περισσότερο αποτελεσματικοί. Η καινοτομία είναι πάντα απαραίτητη σε κάθε κλάδο και αν δεν την έχεις ήδη σαν προτεραιότητα, κάποιος άλλος βρίσκεται ήδη πιο μπροστά.
Καλή αρχή!
Comments