Το marketing πόσο σημαντικό είναι για μια εταιρία;
Όλοι οι επιχειρηματίες συναντούν αυτό τον όρο, πολύ συχνά, τόσο στα media όσο και στην καθημερινότητά τους εν γένει.
Πόσοι όμως κατανοούν πραγματικά τι σημαίνει ο όρος αυτός και πόσο σημαντική θα μπορούσε να είναι η λειτουργία αυτή για την εταιρία τους; Γιατί άραγε κολοσσιαίες εταιρίες αποφασίζουν να δαπανήσουν πολύ μεγάλα ποσά στο τομέα αυτό;
Ας δούμε όμως τι ακριβώς είναι το marketing. Σαν marketing ορίζουμε «το σύνολο των επιχειρηματικών ενεργειών όπως πχ. ο προγραμματισμός, η έρευνα της αγοράς, η ανάλυση των επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού, η τιμολόγηση, η διαφήμιση, η προώθηση κλπ των προϊόντων με τις όποιες ενέργειες, επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή ροή αγαθών και υπηρεσιών από την παραγωγό εταιρία, προς τον καταναλωτή».
Αρα λοιπόν, όλες οι ενέργειες μιας εταιρίας που γίνονται με σκοπό, το προϊόν ή η υπηρεσία που παρέχει, να φτάσουνε στον τελικό καταναλωτή, ανήκουν στην περιοχή του marketing.
Πόσο σημαντικό είναι λοιπόν το marketing για μια εταιρία;
Είναι αυτονόητο ότι μιλάμε για τον βασικό παράγοντα, που εξασφαλίζει ή όχι την επιβίωση μιας εταιρίας. Αν εκτελεστούν σωστά οι λειτουργίες που περιγράφονται στον ορισμό πιο πάνω, η εταιρία θα ισχυροποιηθεί και θα επεκταθεί. Αν κάποια από τις λειτουργίες αυτές αγνοηθεί, ή δεν εκτελεστεί σωστά, η εταιρία αργά ή γρήγορα, θα καταρρεύσει.
Ποιος είναι λοιπόν ο πρωταρχικός στόχος του marketing; ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ / ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
Comments